5 namirnica za poboljšanje vida

Zasigurno znate da je vid jedan od najcjenjenijih čula. Nažalost, ljudi toga obično postanu svjesni tek kada nešto nije u redu ili kada više ne vide kao nekad. No, kako si pomoći? Na raspolaganju su mnoga rješenja, uključujući i pomagala poput naočala i leća.

S druge strane, vrlo je važno osigurati dobar i oštar vid uz optimalnu prehranu. Ovaj će vam članak predstaviti koje vam namirnice mogu uvelike pomoći kod poboljšanja vida. Ukratko ćemo predstaviti 5 namirnica koje uvijek imate pri ruci ili ih možete kupiti u obližnjoj trgovini.

1. Špinat

ŠpinatŠpinat je lisnato povrće koje sadrži velike količine luteina, što je od velike važnosti za vaše oči i vid. Maksimalni učinci kada je u pitanju vid postižu se kada ga se konzumira sirovog. Osim špinata, velike količine luteina sadrže i kelj, zelena salata, brokula, tikvice, prokulice i grašak.

2. Bademi

BademiBademi spadaju među orašaste plodove bogate vitaminom E. Istraživanja su pokazala da usporavaju degeneraciju molekula. Preporučujemo dnevni unos badema kako bi vam pomogao (između ostalog i) poboljšati vid.

3. Mrkva

MrkvaPoznato je da mrkva izravno ne poboljšava vid, ali može vam biti od velike koristi kod poboljšanja ukupnog zdravlja očiju. Ovo povrće sadrži lutein i beta-karoten koji su učinkovite hranjive tvari za zdravlje očiju.

4. Borovnice

BorovniceJeste li znali da neke vrste borovnica nazivaju i hranom za mozak, a prema nekima čak i najzdravijom hranom na svijetu? Sadrže antocijanine, koji su među najmoćnijim antioksidansima. Karakteristične su po tome što u velikoj mjeri pomažu tijelu u pružanju veće zaštite. Česta konzumacija borovnica štiti mrežnicu oka od sunčeve svjetlosti i oksidativnih oštećenja.

5. Žumanjak

ŽumanjakGlavni uzrok gubitka vida je degeneracija makule ili žuta mrlja, što može dovesti do oštećenja vida ili sljepoće. Obično se problem javlja s godinama. Međutim, redovito konzumiranje žumanjka, koji sadrži lutein i žuti pigmentirani antioksidans, može uvelike pomoći usporiti taj proces.

Ako želite izgledati dobro što je duže moguće, važno je voditi brigu o zdravlju očiju i dobrom vidu, što možete postići pravilnom prehranom. Zato, uživajte u što više mrkve, borovnica, žumanjaka, orašastih plodova i špinata. Efekt je najbolji ako je sva ta hrana vaš vlastiti domaći proizvod ili ako ju kupite od ljudi koji ju sami uzgajaju.

Back to top button
Close
Close