5 razloga za postavljanje internetske trgovine

Jeste li prodavač i ne možete se odlučiti bi li internetska trgovina bila pravi izbor za vašu prodaju? Trgovci malo starijeg kova uvjereni su da određeni proizvodi moraju biti opipljivi prije nego što ih kupimo, jer je to jedini način da o njima zaista saznamo. Ali oni griješe – uostalom, mlađe generacije čak kupuju cipele u internetskim trgovinama, ali svi znamo koliko je rizično kupiti obuću koju prethodno nismo isprobali.

Evo nekoliko razloga koji će vam pomoći da odlučite je li internet trgovina prava stvar za vas.

1. Dodatna prodaja

Ako se već bavite trgovinom, tada dobro znate koliko je važno otvaranje nove trgovine. A internetska trgovina zapravo može nadmašiti svaku drugu trgovinu – nalazi se na najboljem mjestu i uvijek je otvorena. Internetska kupovina omogućuje ljudima kupovinu bez obzira na mjesto prebivališta ili vrijeme, jer su njezina vrata uvijek otvorena.

2. Minimalni troškovi

Niski troškovi postavljanja internetske trgovine. Fizička trgovina može vas skupo koštati. Naknade i najamnine za maloprodajna mjesta, posebno na posjećenijim lokacijama obično su izuzetno visoke. Osim toga, dok još uvijek poslujete, u fizičkoj trgovini ne možete raditi čitav dan, pa morate angažirati prodavača. Kod internetske trgovine ćete to izbjeći i umjesto toga, plaćate samo minimalne troškove za pokretanje internetske trgovine uz troškove hostinga

3. Jednostavna prezentacija proizvoda

Ako vam kupci u fizičkoj trgovini iznova postavljaju ista pitanja, kod internetske trgovine na njihova pitanja ne morate odgovarati toliko često. Zašto? Budući da svakom proizvodu možete dodati detaljan opis koji će odgovoriti na njihova pitanja, postaviti kratki video, upute za uporabu i recenzije kupaca koji su proizvod već kupili.

4. Brzo testiranje

Brzo testiranje proizvoda. Ne znate biste li uključili proizvod u svoju ponudu, zar ne? Pogledajte što vaši kupci na mreži misle o tome. Nabavite manju količinu, a zatim istaknite proizvod u svojoj internetskoj trgovini kao novost. Brzo ćete vidjeti hoće li kupci reagirati. Možete ih i pitati za mišljenje na osnovu opisa, fotografija i prezentacijskih filmova unaprijed – čak i prije nego što bilo što naručite.

5. Jednostavno oglašavanje i promocija

Ako kupci koji su već kupili od vas to dopuste, na njihovu e-mail adresu možete poslati ažuriranja, promocije, bonuse, popuste i ostalo. Možete slati vijesti s zanimljivostima i predstaviti novu ponudu jednom mjesečno ili jednom tjedno – kako god smatrate prikladnim. Dodavanje nekog zanimljivog ili korisnog članka biltenu, a ne samo briga o prodaji imat će još veći utjecaj.

Related Articles

Back to top button
Close
Close