Kako zarađivani affiliate marketingom?

Affiliate ili parnetski marketing vrsta je promocije koja je sve češća u zadnje vrijeme. Radi se o obliku u kojem sudjeluju tri stranke: affiliate partner, kupac i prodavač.

Koja je uloga affiliate partnera?

Affiliate partner osoba je s web-stranicom preko koje oglašava proizvode prodavača, a od svake kupnje dobiva određen udio. Dakle, radi se o nekoj vrsti oglašivača – u novije vrijeme to su sve češći utjecajni ljudi poput influencera na društvenim mrežama koji oglašavaju proizvode na svojim profilima i dobivaju određen iznos nakon svake kupnje. Oni kupcima izlože link i promoviraju proizvod, pritom ga uskladivši u svoj sadržaj, a zatim kupci odlaze na stranicu poduzeća ili prodavača.

Osim toga, neke od najvećih e-trgovina poput Ebay-a i Amazona služe se affiliate marketingom. Oni su se uparili sa stranicama i blogovima koji služe za ocjenu i savjete u vezi proizvoda neke konkretne niše, a uz svaki „review“ nalazi se i link koji vodi na taj proizvod u e-trgovini.

Kako izgleda dobar affiliate marketing?

Ako se odlučite baviti promocijom proizvoda, važno je prvo uspostaviti odnos s korisnicima. Vaša stranica ne bi trebala biti isključivo reklamna jer ona gubi prvotni smisao – odaberite temu web-stranice i prvo stvarajte sadržaj konkretne niše kako biste skupili pratitelje ili korisnike. Tek nakon određenog vremena možete početi surađivati s prodavačima.

Ako na primjer, imate blog o kozmetici i njezi tijela, uparite se s prodavačima koji proizvode kozmetiku. Nema smisla promovirati opremu za uređenje doma, ako se bavite nečim potpuno drugim.

Osim toga, uklopite promociju u svoj sadržaj – neka sama reklama ne bude previše očita. Prikažite taj proizvod kao jednu od opcija, ali napomenite da na Vašoj web-stranici ili profilu stoji link za svakog koga zanima. Na taj način možete hvaliti i isticati prednosti proizvoda bez da izgleda kao obična reklama.

Kako zarađivati s affiliate marketingom?

Postoje 3 glavna načina zarade, a to su pay per click, pay per lead i pay per sale.

  • Pay per click. Ovdje zarađujete na temelju svakog klika koji je korisnik ostvario na web-stranici prodavača preko Vaše stranice, a ne gleda se je li zapravo kupio neki proizvod. Ovaj oblik najbolji je za oglašivača jer je dovoljno potaknuti korisnike da posjete stranicu prodavača.
Vrste affiliate marketinga
3 glavna načina zarade: pay per click, pay per lead, pay per sale.
  • Pay per lead. Ovaj je slučaj nešto između ostala dva. Potrebno je više od klika za isplatu, ali korisnik ne mora kupiti proizvod. Često se radi o registraciji kupca na web-stranicu prodavača za koju oglašivač zatim dobiva proviziju.
  • Pay per sale. Ovo je najčešći model u kojem oglašivač zarađuje na svakoj ostvarenoj kupnji – zarada je možda veća, ali je teže navesti korisnika na kupnju nego na posjet web-stranice. Pa ipak, ako ste dovoljno dobar oglašivač, ovakav se oblik itekako isplati.

Sve u svemu, affiliate marketing odličan je novi oblik marketinga jer zahtijeva male početne troškove i razlikuje se od standardnog marketinga koji se bazira na zasebnim reklamama koje korisnici mogu automatski ignorirati jer se ovdje radi o oglašavanju od strane osobe ili web-stranice kojoj do neke mjere vjeruju i svjesno prate njen sadržaj pa je veća vjerojatnost kupnje.

Pročitajte također

Back to top button
Close
Close