5 prirodnih savjeta za pomoć kod erektilne disfunkcije

Erektilna disfunkcija (ED) može se pojaviti iz mnogih razloga. Ponekad je to jednostavno poput nuspojave određenog lijeka. Ali za otprilike 75% muškaraca uzrok je složeniji. ED može biti posljedica vaskularnih bolesti, neuroloških bolesti, dijabetesa ili operacija povezanih s prostatom.

Bez obzira imate li trenutno ED ili se nadate da ćete pobijediti ovo stanje, isprobajte ove savjete za izlječenje erektilne disfunckije, bolje zdravlje i bolji seksualni život.

  1. Počnite šetati. Prema jednom istraživanju s Harvarda, samo 30 minuta hodanja dnevno bilo je povezano s padom rizika od ED za 41%. Druga istraživanja sugeriraju da umjerena tjelovježba može pomoći u vraćanju seksualnih performansi pretilih sredovječnih muškaraca s ED.
  2. Jedite zdravo. U istraživanju provedenom u Massachusettsu kod starijih muškaraca, prehrana bogata prirodnom hranom poput voća, povrća, cjelovitih žitarica i ribe – s manje crvenog i prerađenog mesa i rafiniranih žitarica – smanjila je vjerojatnost nastanka ED.
  3. Obratite pažnju na zdravlje. Visok krvni tlak, povišeni šećer u krvi, povišen kolesterol i povišeni trigliceridi mogu oštetiti arterije u srcu (uzrokuje srčani udar), u mozgu (uzrokuju moždani udar). Provjerite sa svojim liječnikom da utvrdite je li vaš krvožilni sustav – a time i srce, mozak i penis – u dobroj formi ili trebate prilagodbu načina života i, ako je potrebno tretman lijekovima.
  4. Budite vitki i ostanite vitki. Gubitak kilograma može pomoći u borbi protiv erektilne disfunkcije, stoga je postizanje zdrave težine i zadržavanje iste još jedna dobra strategija za izbjegavanje ili poboljšanje stanja kod ED-a. Pretilost povećava rizik za vaskularne bolesti i dijabetes, dva glavna uzroka ED. A višak masnoće ometa nekoliko hormona koji mogu biti i dio problema.
  5. Upotrijebite mišiće, ali ne govorimo o vašim bicepsima. Snažno dno zdjelice pojačava krutost tijekom erekcije. U britanskom pokusu, tri mjeseca i dva puta dnevno Kegelovih vježbi (koje jačaju ove mišiće), u kombinaciji s biofeedbackom i savjetima o promjenama načina života – odvikavanje od pušenja, gubitak kilograma, ograničavanje alkohola – djelovale su daleko bolje od pukog savjeta o promjenama načina života.

Iako ćemo svi ostarjeti, još uvijek postoji puno načina da ostanemo u igri i uživamo u njoj, bilo da se radi u uživanju u seksu, sportu ili bilo kojim drugim aktivnostima.

Related Articles

Back to top button
Close
Close