Pomažu li vježbe kod erektilne disfunkcije?

Mišići, posebno oni važni za održavanje erekcije, ponekad gube tonus i snagu. Kao rezultat, vježbe mogu pomoći u liječenju erektilne disfunkcije (ED).

Vježba u odnosu na druge tretmane

Liječenje uzroka ED-a imat će dugotrajne rezultate, dok lijekovi pružaju samo privremeno olakšanje. Također, neki ljudi smatraju da su lijekovi neučinkoviti. Ponekad su za ED odgovorni psihološki čimbenici. U tim slučajevima osoba može imati koristi od oblika terapije razgovorom.

Koje vrste tjelovježbe mogu pomoći?

Vježbe koje jačaju mišiće zdjelice mogu koristiti osobama s ED. Mišići zdjelice su ključni u održavanju protoka krvi u penisu i održavanju erekcije.

Kegelove vježbe

Vježbanjem se mogu liječiti neki od uzroka ED-a. Vježbe za dno zdjelice, su najpovoljnije za tretman ED. Te su vježbe usmjerene na mišiće na dnu zdjelice, a posebno na onaj koji se naziva pubococcygeus. To je mišić koji se proteže od vaše stidne kosti do dna kralježnice. Izvođenje vježbi za dno zdjelice ojačat će i poboljšati tonus u pubococcygeusu. Može proći 4–6 tjedana prije nego što osoba primijeti razliku u erekciji.

Pilates vježbe

Pilates vježbe aktiviraju pravu skupinu mišića i izazivaju zadržavanje snage dna zdjelice tijekom kretanja.

Što još može pomoći?

Svakako se dobro naspavajte.

Nedovoljno spavanja, posebno kao posljedica apneje u snu i drugih poremećaja spavanja, povezano je s pouzdanim izvorom za povećan rizik od ED.

Gubitak sna također može povećati vjerojatnost od ateroskleroze.To može utjecati na vašu cirkulaciju, a zauzvrat će otežati postizanje i održavanje erekcije.

Evo nekoliko savjeta za dobar san od 6-8 sati:

  • Isključite sve zaslone – uključujući telefon, računalo ili TV – najmanje sat vremena prije spavanja.
  • Izbjegavajte pića s kofeinom nakon 18 sati.
  • Dnevno drijemanje ograničite na najviše sat vremena.
  • Pokušajte ići u krevet i buditi se svaki dan u isto vrijeme.
  • Razmislite o uzimanju dodatka melatonina oko sat vremena prije spavanja.
  • Držite svoju spavaću sobu na oko 21 ° C.

Ako vas posao iscrpljuje i utječe na vaše seksualne performanse, uzimanje pauze za opuštanje moglo bi vam pomoći da povratite samopouzdanje – i tjelesne performanse – u krevet.

Isprobajte ove savjete za smanjenje stresa:

  • Slušajte glazbu.
  • Zapalite aromaterapijsku svijeću ili eterična ulja.
  • Vodite dnevnik kako biste zapisali svoje misli.
  • Nasmijte se gledajući smiješne videozapise ili komedije.
  • Duboko dišite.
  • Igrajte se s vašim kućnim ljubimcima sve ostale aktivnosti u kojima uživate i koje vas opuštaju.

Related Articles

Back to top button
Close
Close