Zašto je tehnička podrška toliko bitna?

Tehnička podrška izuzetno je važan, ako ne i najvažniji dio gotovo svakog poslovanja. Izravna je veza između tvrtke i kupaca. Budući da je povratna informacija kupaca vrlo važna za većinu tvrtki, odjelu za tehničku podršku treba pridodati posebnu pažnju.

Pružajući vrhunske usluge tehničke podrške, tvrtka dobiva pozitivne kritike kupaca. Pri tome tvrtka širi krug lojalnih kupaca i istodobno stječe nove kupce, koji najčešće postaju novi kupci na temelju mišljenja ostalih lojalnih kupaca.

Što je tehnička podrška?

Obično kontaktiramo tehničku podršku kad god imamo problem, pitanje ili pritužbu. U ovom slučaju, predstavnik odjela pruža nam pomoć i profesionalno rješenje našeg problema. Tehnička podrška je usluga namijenjena isključivo kupcima koji imaju problema vezanih uz kupljeni proizvod ili naručenu uslugu. Pomaže svojim kupcima na daljinu, pomaže im u korištenju proizvoda ili usluge, odgovara na pitanja o pravilnoj upotrebi ili potencijalnim problemima. Ova vrsta usluge najčešće se nudi telefonom, e-poštom, SMS-om ili chatom uživo.

Tehnička podrška svojevrsno je ogledalo tvrtke, njenih vrijednosti i misije. Također je odgovorna za predstavljanje branda. Uvodi nove proizvode kupcima i tako stvara prednost za tvrtku u odnosu na konkurente. Također, korisnička usluga je od najveće važnosti u promjeni trenda branda, jer izravno prikuplja informacije o kupcima na temelju njihovih preferencija i interesa.

Isplativije je zadržati starog kupca nego pridobiti novog

Specifičan zadatak tehničke podrške je utjecati na mišljenje postojećih kupaca. Prilikom stvaranja poslovnog prometa vrlo je važno kakav će utjecaj podrška imati na vaše kupce. Pri tome se stvara lančana reakcija, gdje postoji pozitivna usmena predaja. Na ovaj način su lojalni kupci najbolje i istovremeno besplatno oglašavanje.

Ako su kupci zadovoljni brandom, sigurno neće imati razloga mijenjati svog davatelja usluge. Mnogo je jeftinije zadržati starog kupca nego pridobiti novog. Stoga je potrebno malo više napora u održavanju lojalnih kupaca – u smislu stjecanja njihovog povjerenja i uspostavljanja pozitivnog odnosa kupca i klijenta. Na taj se način kupac osjeća dijelom posla i sigurno će biti lojalniji.

Najvažnije vrline za rad u tehničkoj podršci

Korisnička podrškaPosao tehničke podrške nije tako lak, zapravo može biti prilično izazovan. Zaposlenici u tehničkoj podršci moraju imati širok raspon stručnosti, a pritom posjedovati određene osobnosti ličnosti koje mogu imati značajan utjecaj na kupce. Nezadovoljan zaposlenik nikada neće imati pozitivan utjecaj na zadovoljstvo kupaca, pa je ugodna atmosfera na radnom mjestu presudna.

Uz to, osoba mora imati određeno znanje i iskustvo te mora biti vrlo pouzdana i točna u svom radu. Da bi učinkovito djelovao u grupi, mora imati određene kvalitete koje pozitivno utječu na odnose, poput fleksibilnosti, prihvaćanja različitih mišljenja ili spremnosti rada u grupi.

Osoba se u svom radu treba dobro pismeno i usmeno izražavati jer komunikacija i jest najvažniji dio tehničke podrške.

Related Articles

Back to top button
Close
Close